czwartek, 25 czerwca 2015

#1 ' By­wa, że to cze­go nie do­ceniamy jest najcenniejsze '


Hejka,

tu Marysia. Może kojarzycie mnie z kanału rysia98 , który prowadzę już od ponad roku na youtube. Ten blog powstał, by dopełnić właśnie ten kanał.



Kolejny powód dla, którego go stworzyłam jest taki - chcę poprawić moje pisanie. Mam nadzieję, że znajdzie się grono czytelników dla, których moje gadanie będzie ciekawe hahaha :)

Dla osób, które jeszcze nie wiedzą kim jestem :

* interesuje się fotografią, modą, makijażem
* uwielbiam czytać książki, na które ostatnio nie miałam czasu, ale we wakacje na pewno to nadrobię
* podróże są moją wielką pasją i mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się zwiedzić cały świat (a jeśli nie cały to chociaż jego większą część :D )
* od prawie 3 lat mam świnkę morską
* po wakacjach idę do 2 klasy liceum (profil bio-chem)

To może tyle w ramach wstępu, reszty na pewno dowiecie się z moich kolejnych postów :)

Dziś mam dla was notkę z konkretnym tematem - DOCENIANIE MAŁYCH RZECZY



Można by pomyśleć, ze to nic takiego, jednak po wielu sytuacjach, które napotkałam w swoim życiu nie zgadzam się z tym. Umiejętność doceniania małych rzeczy w dzisiejszych czasach jest dość rzadko spotykana. Oczekujemy od życia wszystkiego co ma duże znaczenie, czy wartość.





Wyobraźcie sobie, że dla mamy cenniejszym prezentem jest np. laurka narysowana przez jej dziecko i podarowana prosto z serca niż diamentowy pierścionek kupiony w sklepie.



Oczywiście wszystko zależy od priorytetów danej osoby. Jednak myślę, że nie liczy się rozmiar prezentu czy jego cena, a to czy dany jest szczerze i prosto z serca.

Na takim prostym przykładzie chciałam pokazać wam, że wszyscy powinniśmy nauczyć się cieszyć z małych rzeczy, a nie tylko narzekać.




Zauważając je w naszym życiu będziemy pozytywniej je postrzegać, a co najważniejsze staniemy się szczęśliwymi ludźmi !




Mam nadzieję, że może któraś z osób czytających tę notkę, zastanowi się i od teraz będzie doceniać małe rzeczy, choćby te najmniejsze :)




               Dziękuję za uwagą, kolejny post już za kilka dni :)


                bluzka - house / spodnie - c&a / bluza - teens                                                     
                                   zdjęcia - Marta i Aneta


                                             Marysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz